09118931033

mail@Mahdinet.com

خیابان ماریون

ایران 00

شنبه - دوشنبه 8.00 - 18.00

یکشنبه بسته!

تست محصول

626



ابغیا

نوشتن یک نظر

آگهی بالا

هعبق5یاففل
يكشنبه 4 مهر 1395

نام :*
رایانامه:
متن نظر:*
تصویر امنیتی:*



Mahdinet.com

چرا انتخاب ما


ما پرشور هستیم

در حال حاضر رکورد خوبی از پیشرفت و یک شرکت معتبر در ایالات متحده است. ما اطمینان حاصل شود که تمام پروژه با حرفهای با استفاده از مواد با کیفیت در حالی که ارائه مشتریان حمایت و دسترسی انجام می شود.


صادق و قابل اعتماد

برای ما، صداقت تنها سیاست است و ما در تلاش برای تکمیل تمام پروژه های را با صداقت، نه فقط با مشتریان خود، بلکه تامین کننده و پیمانکاران است. با هزاران نفر از پروژه های موفق در زیر کمربند ما، ما یکی از مهمترین شرکت های ساختمانی قابل اعتماد در آمریکا


ما همیشه بهبود

ما خود را متعهد به تکمیل همه پروژه در جدول زمانی مجموعه ای با مشتریان خود هستیم. ما با استفاده از بهترین تکنولوژی و ابزار برای اطمینان حاصل شود که تمام مشاغل به سرعت انجام شود، اما همچنین به توجه به جزئیات و تضمین همه چیز به درستی انجام می شود.

ما که هستیم؟

تصویر محتوا تصویر محتوا

BuildPress وارز آثار ریشه های آن به 1989 در کلرادو و از آن پس هرگز نگاه است. با هزاران نفر از پروژه های موفق زیر کمربند ما، ما با افتخار می گویند که ما یکی از شرکت های ساخت و ساز بیشتر مورد اعتماد هستند در کلرادو انجام کار ساخت و ساز اعم از داخلی و بین المللی است. برای بیش از 25 سال، ساخت و ساز است ارائه طیف گسترده ای از خدمات ساخت و ساز در کلرادو، بسیاری دیگر از شهرستانها از ایالات متحده و سراسر جهان است.

ما در تلاش برای حفظ بالاترین استانداردهای در حالی که بیش از مشتریان انتظارات در تمام سطوح.

بیشتر بدانید

بعدی قبلی از زبان مشتریان

وعده ما به عنوان یک پیمانکار است که برای ساخت ارزش جامعه به هر پروژه در حالی که ارائه تخصص حرفه ای، خدمات مشتریان استثنایی و کیفیت ساخت و ساز.

مشتریان / همکاران / گواهینامه ها